dimarts, 25 d’abril del 2017

Podcasting en l'aula


¿Com podem treballar el podcasting en l'aula d'anglés? La resposta a aquesta pregunta es pot plantejar des d'una doble perspectiva: reproducció i/o manipulació o creació de podcasts



Reproducció i/o manipulació de podcasts


Quant a la primera, podríem valdre'ns de multitud de repositoris web que inclouen podcasts per millorar la destresa de listening en els nostres alumnes com, per anomenar només alguns:


La facilitat d'accés a aquests tipus d'àudios i la possibilitat de descarregar-los en qualsevol dispositiu mòbil (mp3, smartphones, tablets) suposa un gran avantatge per treballar la destresa de comprensió oral en classe però fonamentalment perquè els alumnes practiquen en qualsevol lloc i tantes vegades com necessiten. 


Creació de podcasts


D'altra banda la creació de podcasts contribuiria a millorar la pronunciació i l'habilitat de speaking. Els alumnes podrien gravar produccions orals, des d'opinions sobre un tema, lectura de textos, comentaris orals fins programes de ràdio, debats o role plays. 

Una aplicació en línia molt interessant per a la gravació d'àudio és Vocaroo, on els estudiants no han de descarregar res i només han de gravar l'àudio en la web. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada